2026 FIVB Milletler Ligi'nin ikinci haftasında mücadele eden A Milli Erkek Voleybol Takımı, turnuvanın güçlü ekiplerinden ev sahibi Polonya karşısında önemli bir direnç ortaya koymasına rağmen sahadan 3-2 mağlup ayrıldı.
Dünya sıralamasında ilk sırada bulunan Polonya karşısında başa baş bir mücadele sergileyen ay-yıldızlı ekip, karşılaşmayı karar setine taşımayı başardı. Ancak son sette üstünlüğünü koruyamayan milliler, zorlu mücadeleden mağlubiyetle ayrıldı.
Bu sonuçla Polonya, 2026 Milletler Ligi'ndeki dördüncü galibiyetine ulaşırken, Türkiye ise turnuvadaki altıncı maçında üçüncü kez sahadan mağlubiyetle ayrıldı.
Karşılaşmanın en dikkat çeken performanslarından biri milli pasör çaprazı Adis Lagumdzija'dan geldi. Mücadeleyi 31 sayıyla tamamlayan Lagumdzija, maçın en skorer ismi olurken etkili performansı galibiyet için yeterli olmadı.
A Milli Erkek Voleybol Takımı, Polonya karşısında önceki karşılaşmalarda istediği sonuçları alamamıştı. Milliler, rakibiyle Milletler Ligi'nde oynadığı iki maçı 3-0 kaybederken, son Dünya Şampiyonası'ndaki çeyrek final eşleşmesinde de Polonya'ya set alamadan elenmişti. Son karşılaşmada ise dünya liderini karar setine taşımayı başararak gelecek maçlar öncesinde umut veren bir performans sergiledi.
Ay-yıldızlı ekip, 2026 FIVB Milletler Ligi'nin ikinci haftasındaki üçüncü sınavında 27 Haziran Cumartesi günü TSİ 21.30'da Arjantin ile karşı karşıya gelecek. Türkiye, bu mücadeleden galibiyetle ayrılarak haftayı olumlu bir sonuçla sürdürmeyi hedefliyor.
Kaynak:Evrensel Gazetesi
